top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תBIET EKSTIEN

ניוזלטר יוני 2022

עודכן: 1 ביולי 2022

חלפה לה שנה ועת לסיומים. הערבים האלו של סוף שנה מרגשים ולכל שכבה ייחוד משלה.

המחזור העשירי שלנו סיים השנה את בית הספר. בערב מיוחד, מצחיק והכי אמיתי שיש, ערב מהאגדות סיפרה החבורה המופלאה הזו את סיפורה ונפרדה מבית הספר.

אנחנו לא באמת נפרדים מכם.ן , את.ן תמשיכו להיות חלק מאיתנו ויעידו הבוגרים שהגיעו לערב הסיום.

ככה אנחנו, משפחה חמה ואוהבת. אנו מאחלים לבוגרים.ות שלנו בהצלחה בשרות משמעותי ובאזרחות. למורן,קובי ואפרת מנהלת החטיבה ולכל הצוות שליווה את השכבה יישר כוח על העבודה הנפלאה, האהבה, ההכלה והמסירות.

שכבת ז' סיימה את השנה הראשונה בבית הספר, שנה של התאקלמות וגיבוש. לקראת סיום שנת הלימודים התכנסנו, תלמידי.ות השכבה ומשפחותיהם ל״ערב שורשים״. היה זה ערב מרשים, חגיגי וערכי במיוחד. התרגשות גדולה לארח את המשפחות ולראות את כולם שמחים וחגיגיים. טעמנו מאכלי עדות עם ניחוח מסורת.

התלמידים והתלמידות ספרו על הפעילויות בפרויקט השורשים.

אמנם התיכון שלנו הוא מעבר למסדרון והחצר משותפת ובכל זאת זוהי סיומה של תקופה ותחילתה של תקופה חדשה.

נפרדים ממורי החטיבה הצעירה, מתחילים מגמות וגם... עוברים לצד השני של בית הספר.

אנו מאחלים לבוגרי ט׳ שלנו בהצלחה בתיכון. למחנכות, ע׳ ההוראה, למיכל מנהלת החטיבה ולכל הצוות שליווה את השכבה יישר כוח על העבודה הנפלאה, האהבה, ההכלה והמסירות.


את ימי הלימודים האחרונים ניצלנו ליציאה מבית הספר למשימות ערכיות. במסגרת יוזמה בתרבות יהודית ישראלית, השנה בחרנו לעסוק בנושא: החברה הישראלית כפסיפס תרבותי. כיתות ט' ביקרו במוזיאונים מיוחדים באור יהודה, המוזיאון למורשת בבל ומוזיאון לוב. שני המוזאונים מיוחדים והמוצגים בהם ממחישים את חיי הקהילות.

ראשוני המתיישבים באור יהודה הגיעו מלוב, עירק ותורכיה.

לקראת המעבר לתיכון , כהכנה ללימודי מחשבת ישראל, התקיים יום חשיפה והוקם חדר נושא חווייתי בנושא תורתו של הרמב"ם. שכבת י׳ הציגה בפני שכבת ט׳ פרויקטים נבחרים: צמחי מרפא, בריאות ותזונה.

יריד האופנה, יד2 שלנו הוא עוד דוגמה למחוייבות שלנו לנושא הקיימות

זו כבר מסורת של שנים שבה מתקיים היריד יד2 והחל מהשנה שעברה החלטנו להוסיף לו צלילים. הלהקה שלנו וכל מי שרוצה עולה לבמה. ליום כזה שותפים חברי צוות ותלמידים.

הסטודיו לצילום שלנו- עוד אירוע של הפקת מגנטים והפעם יאנו לצלם בהתנדבות במסיבת סיום בבית הנוער קדימה באור יהודה. היה מרגש לראות את המשפחות שמחות. כל אירוע כזה הוא חוויה מרגשת עבורנו. האפשרות לשמח אנשים מעצימה אותנו.


כמה מרגש לסיים את הניוזלטר באירוע כזה, ממש ביום האחרון החודש תקיים בגן הלאומי תל אפר טקס סיום קורס מש״צים שכבת הרדוף מחוז תל אביב.

קורס מש"צים בסיסי, המיועד לבוגרי כיתות ח', מהווה קורס פותח לתהליך גיוס התלמידים להובלה והנהגה במסגרת השל"ח לאהבת הארץ, המדינה והעם.

המש"צ (מדריך של"ח צעיר) הופך במהלך שנת כיתה ח' בפעולות בביה"ס, ובקורס הקיץ בן 9 ימים שחמישה ימים הם מסע נודד בהר הכרמל וארבעה ימים נוספים בניווט עירוני ובשדאות ובבניית מחנה בגן לאומי ירקון.

התלמידים הפשצים (פרחי משצים) נדרשים לעמידה מול קבוצה, להדרכה בנושא טבע, אדם ונוף. ללינה בשטח, לבישולי שדה קבוצתיים. לבניה מחנאית והרבה הרבה מוראלים מרוממים.

גם תלמידנו משכבה ח׳, הצטרפו לתהליך ולקורס. אנחנו מתרגשים מהיכולות שלהם, ריף, יונתן ותומאס אנחנו גאים בכם. תודה למיקי מדריך השל"ח שלנו.

במהלך יולי תתקיים בבית הספר פעילות קיץ עקבו אחרינו ברשתות החברתיות.

חופשה נעימה לכולנו ואנחנו כאן לכל שאלה.

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page